معرفی آریوشین در حوزه فروش و اجرای کف کاذب

کف های کاذب یک محصول عالی برای مراکز داده، آزمایشگاهی، اتاق های برق و کنترل، و به طور کلی اماکنی است که نیاز به مدیریت در عبور کابل و تاسیسات در اتاق های خود دارند. از این کف برای توزیع هوای خنک در اتاق نیز بهره گیری می شود. در این سیستم، یک کف کاذب روی کف اصلی اتاق ایجاد می گردد. این کف با استفاده از تایل های 60*60 ایجاد میگردد. در ساخت تایل ها تنوع وجود دارد، ولی کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیومی دو نوع پر کاربرد آن می باشند.

هدف از ایجاد این کف ایجاد دسترسی آسان به سیستم کابلی و تاسیسات است. عملیات کابل کشی و تاسیسات روی سطح اصلی زمین ایجاد می گردد. سپس سیستم ماژلار روی آن مطابق تصویر نصب می گردد. تایل ها قابلیت برداشتن به شکل آسانی را داشته و سبب میگردد تا در صورت بروز خرابی یا افزایش و تغییرات، به راحتی به زیر آن دسترسی داشته باشید.

توزیع هوای خنک نیز از مزایای این کف است. هوای خنک به زیر تایل ها توزیع شده و از طریق قطعاتی که دارای سوراخ می باشند به داخل اتاق هدایت می شوند.

 

کف کاذب فولادی

این محصول مقاومت خیلی خوبی در برابر وزن دارد. از طرفی اقتصادی بوده و قیمت مناسبی نیز دارد. مقاومت در برابر آتش از ویژگی های دیگر این محصول است. با استفاده از رنگ الکترو استاتیک تایل ها در مقابل رطوبت نیز مقاوم می گردند. قطعات به شکل مناسب تولید شده به طوری که زیبایی بسیار خوبی به اتاق شما میدهد.

دو لایه فولادی در زیر و روی تایل نصب شده و اطراف آن نیز با ورق فولادی پوشیده میشود. اتصالات از طریق الکترو جوش برقرار می شود. سپس لایه میانی با بتن تحت فشار پر می گردد. بتن برای صلب بودن تایل ها و استحکام بیشتر آن تزریق می شود. روی تایل ها با روکش HPL و PVC پوشیده میشود. این لایه آنتی استاتیک بوده و سبب خروج الکتریسیته ساکن از اتاق می شود که در اتاق سرور کاربرد زیادی دارد.

 

کف کاذب آلومینیومی

این محصول با قطعات 60*60 ایجاد می گردد. پانل ها از طریق ریخته گری و دایکست با مقاومت در برابر حریق کلاس A تولید می شوند. تحمل وزن خوبی را در این محصول شاهد هستیم. با توجه به عدم وجود مواد آهنی میدان های مغناطیسی اتاق دچار اختلال نمی گردند. وزن کم و مقاومت خوب در برابر رطوبت از ویژگی های بارز این محصول است.

پایه ها از نوع گالوانیزه گرم و سرد بر اساس نیاز مشتری قابل ارایه است. ارتفاع زیر کف کاذب بین 10 تا 120 سانتیمتر می تواند متغیر باشد. استرینگر و نبشی و سایر لوازم برای اجرای آن در دسترس شما قرار خواهد گرفت. روکش HPL آنتی استاتیک در این محصول پرکاربرد است.

اجرا

کف ماژولار برای پایداری و زیبایی نیاز به نصب حرفه ای دارد. اجرای کف کاذب از خدمات آریوشین می باشد. استفاده از تیم های تخصصی سبب استقرار بی عیب و نقص این محصول می گردد. تمامی استاندارد ها در نصب این محصول رعایت می گردد. اجرای کف کاذب اتاق سرور ، اتاق برق، کنترل، صنایع حساس و سایر موارد با رعایت کلیه استاندارد ها انجام می گردد.

سرویس و نگهداری نیز از دیگر خدمات این شرکت می باشد. سطح ماژولار ممکن است بعد از مدتی نیاز به سرویس و رگلاژ یا تعویض روکش پیدا کند. در این خصوص نیز متخصصین متبحری برای اینکار وجود دارد.

انواع دیگر کف ماژولار

از انواع دیگر کف ماژولار میتوان به کف های سنگی، سرامیکی، سولفات کلسیم و چوب اشاره کرد. این موارد هر چند کم کاربرد است اما در برخی فضاها ممکن است مورد نیاز باشد. برای مثال در روف گاردن از ترمو وود استفاده میگردد. استفاده دیگر از کف کاذب فولادی ساده می باشد. روی این کف عموما موکت نصب شده و برای زیبایی فضا استفاده می گردد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.