طرز تهیه میلک شیک اسنیکرز با بستنی شکلاتی

تابستان در اینجا چهره خود را نشان می دهد و به این معنی است که زمان جایگزینی چای و قهوه داغ با نوشیدنی های خنک کننده سرد است. طرز تهیه میلک شیک سرد یخی با تزئین تکه های شکلات اسنیکرز چطور است؟ در اینجا یک دستور تهیه میلک شیک اسنیکر (Snickers Milkshake Recipe) خانگی آورده شده است!

اسنیکرز نام تجاری شیرینی و شکلات تخته ای است که توسط شرکت Mars Incorporated ساخته می شود که شامل نوقا با کارامل و بادام زمینی است و با لایه هایی از شکلات و شیر پوشانده شده است. Snickers سالانه بیش از 2 میلیارد دلار در سراسر جهان می فروشد. مانند کلوچه های شکلاتی Oreo که با آن دسرهای مختلف درست می شود و دستور العمل های مختلفی با نوار شکلات Snickers تهیه شده است، می توانید اسنیکر میلک شیک و بسیاری چیزهای دیگر را نیز درست کنید و از طعم خوب آن لذت ببرید. 

 

مواد لازم 

  • 1/2 فنجان بستنی شکلاتی
  • 1/2 فنجان شیر 
  • یک بسته اسنیکر 1 عدد
  • 2 قاشق غذاخوری سس کارامل 
  • خامه فرم گرفته به میزان لازم

طرز تهیه میلک شیک اسنیکرز

ابتدا شکلات تخته ای اسنیکر را خرد کنید. بستنی شکلاتی، شیر و تکه های اسنیکر را در همزن برقی بریزید و خوب هم بزنید تا مخلوط یکدستی به دست آید. (get recipe) ابتدا کمی سس شکلاتی در لیوان سرو بریزید و سپس میلک شیک اسنیکرز را اضافه کنید. روی میلک شیک اسنیکرز را با خامه فرم گرفته و کارامل پر کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.