چگونه چیز کیک لوتوس یخچالی درست کنیم؟

مواد تشکیل دهنده کرم بیسکوییت لوتوس همانطور که از نامش پیداست، از بیسکوییت برشته و روغن های گیاهی تشکیل شده است . همچنین، آرد گندم، شکر، روغن آفتابگردان و کانولا، آرد سویا، سیروپ شکر قهوه ای، نمک و دارچین نیز در این محصول وجود دارد . این کرم خوشمزه بدون تخم مرغ، بدون لبنیات و بدون مغز تهیه شده است. بسیاری از مصرف کنندگان کرم بیسکوییت لوتوس از آن با عنوان خوشمزه‌ترین کره دنیا یاد می‌کنند .طرز تهیه چیز کیک لوتوس را در ادامه بخوانید. 

C:UsersG10Desktopچگونه چیز کیک لوتوس یخچالی درست کنیم؟.jpg

 مواد لازم

پنیر ماسکارپونه : ۱ عدد 

خامه صبحانه : 2 عدد 

شیر عسل : 1 قوطی 

پودر بیسکوییت لوتوس : ۲ بسته 

پودر ژلاتین : 1 و نصف ق غ 

آب : نصف لیوان

کره : 50 گرم

کرم لوتوس : به مقدار دلخواه

طرز تهیه چیز کیک لوتوس

 قالب کمربندی را کاغذ روغنی بندازید. پودر بیسکوییت را با کره ذوب شده و 2 ق غ خامه صبحانه مخلوط کنید . سپس ته قالب بریزید و با دست خوب فشار بدهید تا فشرده شود و بعد داخل یخچال بگذارید تا سفت شود . 

 پودر ژلاتین را به آب اضافه کنید و بگذارید کمی داخل آب بماند. بعد داخل مایکروویو یا روی حرارت غیر مستقیم میگذاریم تا خووب حل شده و شفاف شود . میگذاریم کنار تا خوب سرد شود  پنیر را که از قبل بیرون گذاشته اید را با همزن بزنید تا نرم شود. بعد شیرعسلی و خامه را اضافه کنید .

نکته : میتوانید شیرعسلی را کمتر بریزید ، اگر زیاد شیرین دوست ندارید.

سس چیز کیک را چگونه درست کنیم؟

با همزن خوب هم بزنید تا حجم مواد کمی بیشتر بشود . کم کم ژلاتین را اضافه کنید .

نکته : حواستان باشد که ژلاتین کاملا سرد باشد واگرنه خامه و پنیر میبرند .

 

حالا مواد را روی بیسکوییت بریزید و داخل یخچال برای سه تا چهار ساعت بگذارید تا خوب جا افتاده  و ببندد . لایه آخر هم پودر بیسکوییت لوتوس هست. به میزان و شکل دلخواه روی آن بمالید و تزیین کنید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.