موفقیت در بازار سرمایه با آموزش ارز دیجیتال

ظهور اینترنت در آخرین دهه قرن بیستم و توسعه برق آسای این فناوری باعث شد که اقتصاد بین الملل به طور کامل دچار تغییر و دگرگونی شود.

 کشورهایی که با سرعت بیشتری صنایع و خدمات خود را با این فناوری وفق دادند،‌ در سه دهه بعدی رشد اقتصادی فراوانی را تجربه کرده اند.

 در طول این مدت تقریباً تمامی صنایع و حوزه های مختلف سعی کرده اند تا حد ممکن خدمات خود را در بستر اینترنت ارائه کنند. از آنجایی که اینترنت محدودیت های جغرافیایی در ارتباط با مشتری و مخاطبان را از بین می برد، میتوان نتیجه گرفت که کسب و کارهای اینترنتی نسبت به کسب و کارهای کلاسیک و مغازه محور درآمد و سود بالاتری دارند.

در این میان پول و خدمات مالی نیز از این تغییر جا نمانده اند و امروزه بسیاری از خدمات بانکی و مالی بر روی بستر اینترنت انجام می شود. اما بانک ها و خدمات مالی دولتی هنوز به پول های رایج فیات وابسته هستند که بانک های مرکزی شکل دیجیتالی از آنها را برای استفاده در فضاهای آنلاین توسعه داده اند. 

در سال 2009 شکلی جدید از پول خلق شد که بر پایه یک فناوری جدیدی به نام بلاکچین ایجاد شده بود. این پول جدید ارز دیجیتال نام گرفت. ارزهای دیجیتال هیچ شکل فیزیکی ندارند.

 به همین دلیل، تنها به منظور استفاده بر روی بستر اینترنت ایجاد شده اند و ذخیره و مبادله این ارزها بر روی بستر اینترنت از شکل دیجیتالی ارزهای فیات بهینه تر است. بنابراین، آموزش ارز دیجیتال و کسب مهارت در بکار گیری فناوری های مرتبط با آن، تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی فعالان عرصه کسب و کارهای مدرن و متمرکز بر بستر اینترنت شده است.

 در سری آموزش ارز دیجیتال نعیم حشم بان،‌ بهترین راه ها برای بهره گیری حداکثری از این فناوری و نیز وفق دادن هر چه بیشتر کسب و کارها با آن، به طور مفصل توضیح داده شده اند. 

فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال

به زبان ساده بلاکچین سیستمی برای ثبت و ظبط داده ها است. انواع داده های متفاوتی مانند تراکنش های بانکی، اسناد مالکیت، برنامه های کاری، داده های کد گذاری شده و غیره را می توان بر روی بستر بلاکچین ذخیره کرد.

 بزرگترین مزیت بلاکچین نسبت به سیستم های سنتی ذخیره داده ها در نبود یک واحد مرکزی خلاصه می شود. به عبارت دیگر، سیستم بلاکچین هیچ بخش مرکزی ندارد و خود بلاکچین و تمامی داده های ذخیره شده بر روی آن به صورت توزیع بر روی گره های مرتبط با شبکه قرار می گیرد.

در ارزهای دیجیتال، بلاکچین مکانی برای ذخیره تمامی تراکنش های ارزهای مربوطه است. برای مثال تراکنش های جدید منجر به ایجاد بلاک های جدیدی می شوند که در نهایت در صورت تایید به بلاکچین و یا زنجیره بلاک متصل می شوند. 

درک مفهوم بلاکچین برای موفقیت و کسب سود در بازار ارزهای دیجیتال حیاتی است و با شناخت کافی از این فناوری، ‌علاقه مندان می توانند پروژه های بلاکچین متفاوت را با یکدیگر مقایسه نمایند. 

علاوه بر این، علاقه مندان می توانند نسبت به چشم انداز آنها اظهار نموده و با اطمینان خاطر بالاتری پروژه مناسب را برای استفاده یا سرمایه گذاری انتخاب نمایند.

 در آموزش ارز دیجیتال نعیم حشم بان به مباحث فناوری بلاکچین توجه ویژه ای شده است و تا جای لازم بخش های مختلف این فناوری بررسی شده تا کاربران در هنگام ورود به بازار ارزهای دیجیتال هیچ گونه سردرگمی در این رابطه نداشته باشند. 

بازی های ارز دیجیتال و کسب درآمد ارزی آسان

همان گونه که عنوان شد فناوری بلاکچین کاربردی های متفاوتی دارد که یکی از آنها استفاده در بازی های ویدیویی و آنلاین است. هم اکنون بازی های آنلاین جزو پرطرفدارترین بازی های ویدیویی به شمار می روند.

 آنلاین بودن این بازی ها و نیز وجود شمار بالای مخاطبان، بلاکچین را به یک کاندیدای مناسب برای استفاده به عنوان بستری برای پاداش دهی و یا ذخیره داده های کاربران این بازی ها تبدیل کرده است.

رقابت در دنیای بازی ها بسیار زیاد شده است و از این رو برخی از شرکت های بازی سازی برای جذب مخاطب و بازیکنان بیشتر، امتیازات کسب شده در بازی را به ارزهای دیجیتال قابل معامله تبدیل کرده اند. 

بنابراین، بازیکن ها می توانند در برابر زمانی که صرف بازی کردن می کنند، ارز دیجیتال کسب نمایند. در آموزش ارز دیجیتال نعیم حشم بان، راه های کسب درآمد آسان تر با استفاده از معرفی بهترین بازی های ارز دیجیتال معرفی شده اند. برای مثال از بازی های خوب ارز دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دیسنترالند

دیسنترالند یک جهان مجازی است که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. این بازی که یکی از معروف ترین و بهترین بازی های ارز دیجیتال محسوب میشود، از اولین نسخه های بازی های متاورسی نیز به شمار می رود. 

خرید و فروش زمین مجازی از اصلی ترین راهکارهای کسب درآمد از این بازی است و بازیکن ها می توانند با خرید قطعات زمین مجازی با متراژ 16 در 16 به نام LAND و سپس فروش آنها با قیمت های بالاتر سود خوبی بدست بیاورند. 

استار اطلس

استار اطلس یکی دیگر از بهترین بازی های ارز دیجیتال است که بر روی بلاکچین سولانا توسعه داده شده است. این بازی به سبک کهکشانی بوده و منظومه های مختلفی در خود دارد. این بازی دو ارز دیجیتال مخصوص به خود تحت عنوان ATLAS و POLIS دارد.

 ارز ATLAS برای مبادله اقلام درون بازی استفاده شده و ارز دیجیتال POLIS نیز یک ارز با ارزش ثابت با به عبارتی استیبل کوین است.

برای ورود به بازار ارز دیجیتال چه اقداماتی لازم است؟

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، پیش ازا ین که وارد بازار ارز دیجیتال شوید، باید دوره آموزش ارز دیجیتال را سپری نمایید. شما می توانید بر اساس اطلاعات پایه ای که دارید، با مشاوران این مجموعه در تماس باشید و بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال را انتخاب کنید. 

به طور کلی اموزش ارز دیجیتال، جزو آموزش هایی محسوب می شود که به شما کمک می کند علاوه بر آشنایی با الگوریتم ها و نحوه درآمد زایی از ارز های دیجیتال، اطلاعاتی به روز داشته باشید و برای جلوگیری از ضرر های مالی کلان، فوت و فن این بازار را به خوبی آموزش ببینید. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره آموزش ارز دیجیتال میتوانید به  نعیم حشم بان مراجعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.