آموزش ادیت و روش کار با اینشات کامل و حرفه ای


امروزه گوشی های  همراه به یکی از  ابزارهای خیلی قوی  برای ادیت و تولید محتوا تبدیل شده اند. حتما شما هم در اکثر شبکه های اجتماعی متوجه محتواهای جذاب و با کیفیت شده اید مثل کاور پست ها-لوگوها-لوگوموشن ها-کاور استوری ها-کاور هایلایت ها و …. و حتما این سوال در ذهنتون پیش اومده که این افراد چگونه همچین محتواهای جذاب و با کیفیت تولید کرده اند ؟ یا چگونه این تخصص را به دست آورده اند؟ و یا از چه نرم افزار ها و اپلیکیشن هایی برای تولید این محتواها استفاده کرده اند ؟ شما باید بدانید که ابزار های واقعا حرفه ای و تخصص خودشان  به کمک این افراد آمده تا توانسته اند همچین محتواهای حرفه ای و جذاب تولید کنند.

آموزش اینشات (inshot) صفر تا صد

اما این فکر را نکنید که شما نمیتوانید !!! شما هم میتوانید اپلیکیشن اینشات را روی تلفن خود نصب کرده و با استفاده آموزش کامل اینشات که میبینید و ابزار های خود برنامه inshot به ادیت عکس و فیلم ها و تولید محتواهای جذاب و با کیفیت بپردازید. یادگیری اپلیکیشن اینشات میتواند برای شما مقاصد شخصی و  تجاری داشته باشد.این کاملا بستگی به نظر خودتان دارد. موضوعی که این وسط مهم است این است که قابلیت و فوت وفن های گسترده این اپلیکیشن در آموزش ما جمع آوری شده . که شما با تهیه این آموزش میتوانید تمام این فوت وفن ها را یاد بگیرید و بر این برنامه تسلط کامل داشته باشید.

اینشات (inshot) چیست ؟

اینشات یا inshot یک اپلیکیشن موبایل می باشد که قابلیت نصب هم  بر روی گوشی های موبایل آیفون و  هم اندروید را دارد شما و می توانید از این اپلیکیشن (inshot) برای ادیت های حرفه ای فیلم و عکس استفاده کنید. اپلیکیشن اینشات به نظر من رابط کاربری خلاقانه و بسیار دلنشینی داره. و شما به سادگی میتونید نحوه کار با این اپلیکیشن رو یاد بگیرید. برنامه اینشات دو نسخه دارد یکی نسخه معمولی و رایگان و دیگری نسخه پرو برنامه اینشات که پولی هست ( بعد از تهیه آموزش ما نسخه پرو  و کامل را به شما میدهیم ) در نسخه معمولی اینشات شما به اکثر بخش ها دسترسی ندارید اما با داشتن نسخه پرو اپلیکیشن اینشات به تمام قسمت ها و ابزار های این اپلیکیشن دسترسی خواهید داشت. این را به خاطر داشته باشید که چه در حال استفاده تجاری و چه شخصی از برنامه اینشات هستید.نیاز دارید که نحوه کار با اینشات را به صورت کامل و جامع بیاموزید. هر کاری و هر نوع ادیتی و هر محتوایی که بخواهید میتوانید با یادگیری کامل این اپلیکیشن  (inshot)  به دست آورید.

آموزش inshot مناسب چه افرادی است؟

اگر شما هم  به ادیت عکس و فیلم و تولید محتوای تصویری علاقه مند هستید و این تصور را در ذهنتان دارید که برای ادیت و تولید محتوا حتما باید سراغ نرم افزار های پیشرفته بروید سخت در اشتباه هستید. چرا ؟؟؟ چون  اپلیکیشن اینشات inshot یکی از بهترین و پرقدرتمند ترین نرم افزار های ادیت فیلم و عکس به حساب می آید. و افراد خیلی زیادی یا شاید بگم همه افراد از این اپلیکیشن برای ادیت عکس و فیلم و تولید محتوا استفاده میکنند . چون که برنامه اینشات تمام نیاز های یک نفر برای ادیت و تولید محتوا را رفع میکند. به ظاهر ساده این برنامه نگاه نکنید بعد از تهیه این آموزش متوجه قابلیت های فراوان اپلیکیشن اینشات خواهید شد.

آموزش اینشات (inshot) صفر تا صد

چرا اینشات (INSHOT) ؟

سوال بعدی که شاید در ذهن شما باشد این است که چرا اینشات ؟در جواب باید بگویم  تفاوتی که اپلیکیشن اینشات با بقیه برنامه هایی که در این حوزه هستند، دارد، این است که ابزارهای موجود در این برنامه بسیار دقیق و کامل هستند و شما با داشتن این برنامه و یادگیری آن دیگر نیاز به هیچ چیز نخواهید داشت. در حالی که همانطور که در بخش قبلی هم اشاره کردم اینشات رابط کاربری ساده ای  دارد.

برخی از قابلیت های برنامه اینشات (inshot) :

کات و برش عکس و ویدیو + ادغام و تقسیم ویدیو + افزودن فیلتر به عکس و ویدیو + گذاشتن افکت روی عکس و ویدیو + افزودن متن و استیکر دلخواه به ویدیو و عکس + ساخت کلاژ یا مجموعه عکس + طراحی کاور پست و استوری + ساخت لوگوموشن_تیزر تبلیغاتی_بنر تبلیغاتی_کاور هایلایت_کارت ویزیت + گذاشت موسیقی روی کلیپ + ساخت تایم لاین حرفه ای + تغییر بکگراند عکس و ویدیو + برعکس کردن ویدیو + تغییر ابعاد عکس و فیلم + کم وزیاد کردن سرعت پخش ویدیو و … هزاران قابلیت دیگه که همه و همه در این آموزش به طور کامل توضیح داده شده اند.

 

آموزش حذف بکگراند عکس در اینشات

برای حذف بکگراند عکس با برنامه اینشات بعد از اینکه عکس مورد نظر رو انتخاب کردید. از نوار پایین صفحه روی آیکون برش کلیک کنید، در مرحله بعد با انتخاب آیکون آدمک پس زمینه عکس شما حذف میشه.

روش حذف بکگراند عکس با اینشات 

اگر بعد از حذف پس زمینه عکس با اینشات ، قسمت هایی اضاف موجود بود یا اینکه یکسری از قسمت های عکس به اشتباه پاک شد با انتخاب گزینه پاک کن در کنار آدمک میتونید اون قسمت ها رو اصلاح کنید. اگر پاک شود رو انتخاب کنید و بعد انگشت رو ببرید روی هر قسمتی پاک میشه و اگر قلمو رو انتخاب کنید با بردن انگشت روی قسمتی که اشتباه پاک شده رو میتونید بازیابی کنید. به همین راحتی و با طی کردن مراحل گفته شده میتوانید به راحتی  بکگراند عکس هاتون  رو با برنامه اینشات حذف کنید .هزارن قابلیت دیگر در اینشات وجود دارد که شما با تهیه دوره حرفه ای اینشات میتوانید، آنها را بیاموزید.

بالا بردن کیفیت ویدیو ها با اینشات 

_ برای افزایش کیفیت ویدیو ها در اینشات ابتدا برنامه اینشات را باز کرده و روی آیکون ویدیو کلیک کنید، بعد از اون گزینه اول یعنی جدید رو انتخاب میکنید تا وارد قسمت گالری گوشیتون بشید. ویدیویی که قصد بالا بردن کیفیتش رو دارید ، انتخاب و تیک پایین صفحه رو میزنید.

 بالا بردن کیفیت ویدیو ها با برنامه اینشات

– بعد از اجرای ویدیو خود کافیست از منوی ابزار پایین روی گزینه فیلتر کلیک کنید و بعد گزینه تنظیم کردن رو انتخاب کنید. بعد از اون گزینه های زیادی به شما نشون داده میشه که شما کمی به سمت چپ رفته و روی گزینه تیز کردن کلیک کنید. در آخر برای بالا بردن کیفیت ویدیو در برنامه اینشات کافیست نوار گزینه تیز کردن را به صد در صد ببرید.

 بالا بردن کیفیت ویدیو ها با برنامه اینشات

بعد از این که نوار تیز کردن رو روی صد درصد بردید ، تیک تایید رو بزنید تا تغییراتی که دادید اعمال و ذخیره بشه ، به همین راحتی و با طی کردن مراحل گفته شده میتوانید به راحتی کیفیت ویدیو هاتون رو با برنامه اینشات افزایش بدید.ما در آموزش کامل اینشات تمام ترفند های کار با اینشات را به شما یاد میدهیم. اما اگر از نسخه رایگان اینشات استفاده کنید ،بعد از بالا بردن کیفیت ویدیو لوگو اینشات به ویدیو شما اضافه میشه که شاید ظاهر ویدیو شما رو خراب کنه، برای این مورد هم کافیه ابزار تغییر آیپی خودتون رو روشن کنید و بعد روی ضربه در کنار آیکون اینشات کلیک کنید. و حذف رایگان رو انتخاب و بعد از دیدن تبلیغ لوگو به صورت خودکار از ویدیو شما پاک میشه و میتونید ویدیو رو بدون لوگو اینشات و با بهترین کیفیت ذخیره کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.